donderdag 10 september 2015

Dikke Dames



Vandaag een review over het Enige Echte Dikke Dames Kleurboek.
Ik vind dat er leuke en vrolijke plaatjes in staan; minpuntje is dat het papier een beetje aan de dunne kant is. Als je kleurt met Stabilo 68 of 88 drukt het door op de volgende tekening. Het papier zuigt zich heel vlug vol en gaat dan “korrelen”.


Deze heb ik gekleurd met potloden uit het Bruynzeel keverblik en de rand met Stabilo 68 en 88.

  



















Deze heb ik gekleurd met de potloden van BBNC uit het blik met 48 potloden. Deze potloden zijn wat harder; dat vind ik prettig kleuren in dit boekje.






Ik ben meestal nogal somber maar door de leuke eenvoudige plaatjes in dit boekje ging ik weer wat beter in mijn vel zitten. Het is een heel leuk boekje om mee te nemen in je tas; de afbeeldingen zijn erg vrolijk. Deze plaatjes nodigen ook uit om je een keer lekker uit te leven en er een gekke afbeelding van te maken.


Peter Voogt
10 september 2015


Geen opmerkingen:

Een reactie posten