zondag 28 juni 2015

Review: het enige echte mandala kleurboek om te versturen



Review: het enige echte mandala kleurboek om te versturen

Voor deze review heb ik mijn vrouw Chantal gevraagd ook een plaat te kleuren uit dit boek en haar mening te geven. Uiteraard heb ik zelf ook gekleurd.

Chantal: het boekje laat zich goed openvouwen, zodat je makkelijk kunt kleuren en na afloop de kaarten goed los kunt maken door middel van de geperforeerde rand.
Het papier is lekker dik en het kleurt prima. Ik heb deze ingekleurd met Stabilo 68 en 88 stiften.
De motieven zijn leuk, er zit voldoende variatie in.
De stiften drukken zeker niet door, ook niet bij de donkerdere kleuren.
Het geeft een leuk effect dat een gedeelte van de mandala op de adreskant van de kaart is afgedrukt.
  
Peter: met potlood en met stift kun je goed kleuren in dit kaartenboekje. De stiften drukken niet door.


Linker mandala is gekleurd met Stabilo 88; de rechter mandala heb ik gekleurd met Stabilo 68.
De rechter was voor mij een experiment om met één kleur te werken.

Ik heb er één gekleurd met kleurpotloden van BBNC; de andere met Bruynzeel potloden. 





Met allebei de merken kleurpotloden krijg je een mooi effect.


Peter Voogt (28 juni 2105)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten