zondag 17 mei 2015

Een review over de potloden van BBNC.
Ten eerste wil ik BBNC bedanken voor de fijne middag voor kleurambasadeurs voor BBNC.
Het was er erg gezellig en we hebben een leuke workshop gekregen van Julia Wooning, de goodie bag vond ik erg verassend vol.
Als eerst wil ik een review schrijven over het setje potloden van 24 stuks. De potloden vond ik erg hard maar daardoor kon ik met verschillende manieren er mee kleuren. In het binnenste van de mandala heb ik hard gedrukt en er tweekeer over heen gekleurd in het midden van de mandala heb ik het potlood iets verder naar achteren vast gehouden waardoor minder druk ontstond . Daardoor kwam de kleur minder hard van het papier afknallen. De buitenste ring van de mandala geen druk gebruikt waardoor de kleur er heel erg zacht op kwam te staan .
De kleuren zijn ontzettend mooi en door de verschillende druk technieken ,kreeg ik een ont zettend leuk effect. Ik heb ook nog met een watte staafje over de kleurtjes gegaan waardoor het meer een geheel is geworden.












Ik vond het erg leuk om met jullie potloden te kleuren. Mag ik nog een tip meegeven : maak ook een kleurpotloden set met zachte kleuren. De kleuren waren erg mooi en ben deze bij anderen kleurpotloden nog niet tegen gekomen.
Groetjes,

Peter Voogt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten